تامین کننده تجهیزات برق وابزاردقیق راه های ارتباطی شما با ما
09373526404 ___ 09127704696

 جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید...

مشاوره شرکتی، مشاوره عقد قرارداد، مشاوره خرید و فروش سوم ...
صفحه 1

در حال بارگذاری 50 رکورد بعدی

تاچ پنل زیمنس دلتا فتک

امروزه تاچ پنل های لمسی در صنعت به عنوان یک رابط کاربری بین انسان و ماشین میباشد که توسط آن میتوان تمام تنظیمات ماشین همچون سرعت موتور ، زمان ها ، شمارش ها ، فرمان های راه اندازی و توقف و… را اعمال کرده و همچنین میتوان مشخصه هایی همچون ولتاژ ، جریان ، فرکانس ، سرعت ، دما ، فشار و … را به صورت اعداد دیجیتالی یا نمودار مشاهده کرد. به صورت کلی توسط HMI میتوان نحوه عملکرد پروسه در یک ماشین صنعتی را در هر لحظه مشاهده و همچنین تغییراتی در بعضی از مقادیر اعمال کرد . جهت استعلام قیمت تتاا

لودسل

لودسل ها و کاربرد آن در صنعت لودسل Load Cell ها از جمله تجهیزات پرکاربرد در صنعت هستند ، اندازه‌‌گیری نیرو در واحدهای تولیدی مختلف و نیز اندازه‌گیری کشش کابل‌‌ها از جمله کاربرد لودسل ها می باشد . همچنین لودسل ها در ابعاد و اندازه کوچک تر و مینیاتوری تولید شده اند تا در ترازوهای دیجیتال فروشگاهی به کاربرده شوند .در کل لودسل LoadCell در واقع یک سنسور است که برای اندازه گیری وزن یا نیرو استفاده می شود و در انواع مختلف کششی، فشاری، خمشی و… ساخته می شود.

plc زیمنس دلتا فتک

پی‌ال‌سی (به انگلیسی: Programmable Logic Controller) یا کنترل‌گر منطقی برنامه‌پذیر، یک رایانه دیجیتال صنعتی است که برای استفاده در کاربردهای صنعتی استحکام بخشیده شده‌است و در فرایندهای صنعتی از قبیل کنترل فرایندهای تولید، کنترل خطوط مونتاژ، کنترل دستگاه‌های رباتیک یا هر فرایندی که نیاز به کنترل دقیق و قابل اطمینان و عیب‌یابی ساده داشته باشد از آن استفاده می‌شود.[۱] استفاده از PLCها باعث شده‌است که بسیاری از سیم کشی‌های مرسوم در مدارهای کنترلی رله ای حذف گردد. سایر مزایای استفاده از PLC به جای سیستم‌های رله ای شامل: نصب و برنامه‌نویسی آسان، زمان پاسخ کوتاه، سرعت بالای کنترل، قابلیت شبکه کردن مجموعه، تست و عیب‌یابی ساده و قابلیت اطمینان بالای این سیستم‌ها می‌باشد.

در حال بارگذاری 50 رکورد بعدی