تامین کننده تجهیزات برق وابزاردقیق راه های ارتباطی شما با ما
09373526404 ___ 09127704696

کوچکترین آی سی

کوچکترین آی سی
خلاصه

این آی.سی یک میکسر فرکانس پهنای باند به حساب می‌آید که قادر به کار با فرکانس 10 گیگاهرتز است. یگذارید از گرافین بیشتر برای شما بگوئیم که این ماده شگفت‌آور تقریبا غیرقابل تخریب‌ترین ماده جهان است که 200 برابر قوی‌تر از فولاد و 100 برابر رساناتر از سیلیکون به حساب می‌آید! جهان فناوری بالاخره این ماده را در ارتباطات با پهنای باند بالا و تلفن‌های همراه هوشمند و نمایشگرها و تلویزیون‌ها زیارت خواهد کرد و محققان آی.بی.ام تاکنون نتوانسته بودند این ماده را با دیگر فلزات و اکسیدها پیوند بزنند که بر آن نیز غلبه کردند. در قیاس با سیلیکون ترانزیستورهای ساخته شده از گرافین بسیار ارزانتر خواهند بود و این به معنای تاثیر بر بازار و قیمت تلفن‌های همراه هوشمند و دستگاه‌های پرتابل است.

11 5 99

محققان آی.بی.ام موفق به ساخت اولین آی.سی از جنس گرافین شده‌اند که اندازه ای کوچکتر از یک دانه نمک دارد اما قادر به انتقال اطلاعات با قدرتی 100 برابر آی.یب‌هایی از جنس سیلیکون است.

این آی.سی یک میکسر فرکانس پهنای باند  به حساب می‌آید که قادر به کار با فرکانس 10 گیگاهرتز است. یگذارید از گرافین بیشتر برای شما بگوئیم که این ماده شگفت‌آور تقریبا غیرقابل تخریب‌ترین ماده جهان است که 200 برابر قوی‌تر از فولاد و 100 برابر رساناتر از سیلیکون به حساب می‌آید!

جهان فناوری بالاخره این ماده را در ارتباطات با پهنای باند بالا و تلفن‌های همراه هوشمند و نمایشگرها و تلویزیون‌ها زیارت خواهد کرد و محققان آی.بی.ام تاکنون نتوانسته بودند این ماده را با دیگر فلزات و اکسیدها پیوند بزنند که بر آن نیز غلبه کردند. در قیاس با سیلیکون ترانزیستورهای ساخته شده از گرافین بسیار ارزانتر خواهند بود و این به معنای تاثیر بر بازار و قیمت تلفن‌های همراه هوشمند و دستگاه‌های پرتابل است.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)